2016. június 2., csütörtök

Két kis terítőcske

 Y A R N   ~   H o n l e á n y   ( e c r u )
H O O K   ~   1 . 2 5   m m
 
Két kis terítőcskét készítettem egy barátnőm névnapjára, illetve hálából, amiért nekem ajándékozta a csodálatos kötős készletét, amit ő nem használ.

Talán nem fogtok meglepődni, ha elárulom, hogy egy japán kiadványból dolgoztam. Kawai Mayumi Irish Crochet Lace いちばんわかるアイリッシュクロッシェレー c. könyvét használtam.

Az első terítőcskével elégedett vagyok, bár a leveleket nem sikerült szimmetrikusan felvarrnom. Viszont nagyon szerettem őket készíteni! Szuperek ezek az ír levélkék.

A második életem első recehorgolása, és addig minden jól is ment, amíg körbe nem horgoltam azzal a hullámos szegéllyel, mert akkor az egész hullámos lett, pedig elvileg nem rontottam el. Gondoltam, ha blokkolom, talán kisimul, és ki is simult, de nem annyira, mint kellett volna, szóval ő ilyen kis béndzsa, na de nem baj, azért nem titkolom el. :-)) Mindenesetre ha van valami tippetek, hogy lehetne normálisabb formájú, megköszönném, ha megosztanátok velem.

A fonalam a jól megszokott ekrü 12-es Honleány volt, tűnek viszont most kisebbet, 1,25 mm-set használtam. Azt hiszem, az én lazán horgoló kezeim alatt ez való igazán hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése