2016. május 1., vasárnap

Csipketerítő virágokkal meghintve


Boldog anyák napját kívánok minden kedves érintett olvasómnak!

Ma stílszerűen az én anyák napi ajándékomat mutatnám meg, amit az édesanyámnak készítettem. Miután pénteken beszéltem vele telefonon a hétvégi látogatással kapcsolatban (meg elmeséltem neki a cukorterheléses vérvételem rémségeit) megtudtam, hogy a nagymamámat felköszöntjük majd vasárnap anyák napján... ekkor szembesültem vele, hogy ez az ünnep bizony most lesz, úgyhogy azonnal kerestem egy terítőcske mintát, amit elkészíthetnék neki, ugyanis nagyon szereti az ilyesmit.

Én pedig egyébként is szerelmes lettem az Asahi Original könyvekbe, és mindenképp ki akartam próbálni egy mintát a - szerintem - legjobb könyvükből, amely az Irish Lace Crochet nevet viseli.

Egyszerűen egy csoda az a könyv, szinte mindent meg szeretnék majd belőle csinálni. (Ennyit arról, hogy csak a WIP-eken fogok dolgozni. :-)) )

Fonalnak ekrü Honleányt használtam és 1,75 mm-s tűt. 

Nem tökéletes, de mégis tetszik, és ő is nagyon örült neki, úgyhogy célt értem. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése