2015. június 2., kedd

Mucha: A toll



Felkerült a falra életem első befejezett előfestett gobelinje.
 
Még talán 2007-ben kezdtem el hímezni. Anyukám rendelt három gobelint, és ezt választottam. Akkor szerettem bele Muchába. Azóta kivarrtam tőle még egy másik képet, egy négyrészes sorozatból az egyiket, de azt akkor szeretném bekeretezni, ha a többi három is kész.

Nem tartott évekig kivarrnom. Igazából egy-két hiányzó rész volt benne, meg a kezénél bontani kellett, mert rossz színnel fejeztem be, ami csak akkor derült ki, amikor egy nagyobb darabot kivarrtam vele.


Ez egy nagyon érdekes gobelin, mert nem nagy lyukú, de nem is tűgobelin, hanem valahol félúton a kettő között. Így még szerintem pont nem elnagyolt, bár kétség kívül nem is olyan szép és aprólékos, mintha tűben varrtam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése